1. Levering af billetter
Når du køber en billet til et event hos Dalum Vin via hjemmesiden dalumvin.dk, modtager du din billet elektronisk.
Billetten sendes som e-mail til den adresse, du har oplyst under bestillingen.
Leveringen sker normalt umiddelbart efter, at betalingen er gennemført.
2. Leveringsform
Billetter leveres kun digitalt – der fremsendes ikke fysiske billetter med post.
Billetten kan enten fremvises på din mobiltelefon eller printes og medbringes til eventet.
3. Manglende levering
Har du ikke modtaget din billet inden for 24 timer efter købet, bedes du kontakte os på [indsæt e-mail] eller [indsæt telefonnummer].
Vi sikrer herefter, at du modtager din billet rettidigt.
4. Gyldighed
Billetter er gyldige til det specifikke event, som er angivet på billetten (dato, tidspunkt og sted).
Billetter kan ikke ombyttes til andre events eller anvendes på andre datoer, medmindre andet er aftalt med Dalum Vin.
5. Aflysning eller ændringer
Hvis et event aflyses, refunderes billetprisen til det anvendte betalingskort.
Ved væsentlige ændringer (fx ny dato eller ny lokation) vil du få besked via e-mail og have mulighed for at få billetprisen refunderet, hvis du ikke kan deltage på den nye dato.
6. Ansvar
Dalum Vin kan ikke gøres ansvarlig for manglende levering, hvis problemet skyldes forkert oplyst e-mailadresse, spamfiltre eller tekniske problemer hos tredjepart (fx internetudbyder eller mailserver).
Kunden har selv ansvar for at oplyse korrekt e-mailadresse ved bestilling.